DLC Marksmen přinesl nový herní systém End Game s Revive systémem a dynamickými skupinami. Jak je zapnout ve vlastní misi?
Revive systém
Aktivuje se poměrně jednoduše. Stačí pár úprav či doplnění souboru description.ext
respawnTemplates[] = {"Revive"}; //možné přidat "MenuPosition","Spectator"
respawn = 3; //nebo BASE
respawnDelay = 25;
respawnOnStart = -1;
reviveDelay = 5;
reviveForceRespawnDelay = 3;
reviveBleedOutDelay = 120;
Pokud ale chcete, aby některý z vojáků byl vyjmut z možnosti oživení, pak mu stačí upravit proměnnou BIS_revive_disableRevive
_unit setVariable ["BIS_revive_disableRevive", true, true];
znovu zapnout jde změnou na false:
_unit setVariable ["BIS_revive_disableRevive", false, true];
Dynamické skupiny
Pro zprovoznění se na serveru (initServer.sqf) spustí „inicializace“
["Initialize"] call BIS_fnc_dynamicGroups;
Každému hráči se pak zavoláním v initPlayerLocal.sqf přidá možnost využívat dynamických skupin.
["InitializePlayer", [player]] call BIS_fnc_dynamicGroups;
Další informace o dynamických skupinách na BI Wiki.