DLC Marksmen přinesl nový herní systém End Game s Revive systémem a dynamickými skupinami. Jak je zapnout ve vlastní misi?

Revive systém

Aktivuje se poměrně jednoduše. Stačí pár úprav či doplnění souboru description.ext

respawnTemplates[] = {"Revive"}; //možné přidat "MenuPosition","Spectator"
respawn = 3; //nebo BASE
respawnDelay = 25;
respawnOnStart = -1;
reviveDelay = 5;
reviveForceRespawnDelay = 3;
reviveBleedOutDelay = 120;

Pokud ale chcete, aby některý z vojáků byl vyjmut z možnosti oživení, pak mu stačí upravit proměnnou BIS_revive_di­sableRevive

_unit setVariable ["BIS_revive_disableRevive", true, true];

znovu zapnout jde změnou na false:

_unit setVariable ["BIS_revive_disableRevive", false, true];

Dynamické skupiny

Pro zprovoznění se na serveru (initServer.sqf) spustí „inicializace“

["Initialize"] call BIS_fnc_dynamicGroups;

Každému hráči se pak zavoláním v initPlayerLo­cal.sqf přidá možnost využívat dynamických skupin.

["InitializePlayer", [player]] call BIS_fnc_dynamicGroups;

Další informace o dynamických skupinách na BI Wiki.